2 Haziran 2015 Salı

İlk merhabam...

Herkese merhaba,

Adım Gözde, 31 yaşındayım, evliyim ve Kanada'da yaşıyorum. Kozmetik ve makyaja olan ilgim ve merakım yaklaşık 15 sene önce başladı ve o gün bugündür kozmetik ve makyajla ilgili herşeyi takip eder oldum. Özellikle son 6 senedir, kozmetik sektöründeki çılgın ilerleme ve değişim beni daha da kendine çekti ve zaman içinde bir baktım ki, ortadan hallice bir koleksiyonum olmuş. 

Yenilikleri takip etmeyi, yeni ürünler almayı ve denemeyi çok seviyorum. Şimdiye kadar kullandığım ve denediğim bir çok ürün oldu ve bundan sonra bu ürünlerle ilgili olan görüşlerimi ve fikirlerimi sizinle de paylaşmak istiyorum. Umarım birlikte güzel, eğlenceli ve renkli zaman geçiririz. Sayfamı şuan için sadece ürün yorumlarına ayırmayı planlıyorum. 

Lütfen bloğumdan beklentilerinizi ve burada neler görmek istediğinizi benimle paylaşmayı unutmayın.

En kısa zamanda tekrar burada görüşmek üzere...

Gözde

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder